[fsn_row][fsn_column width="12"][fsn_text]

دیفیوژن وکیوم پمپ(Diffusion Vacuum Pumps)

کاربردهای صنعتی در وکیوم بالا مناسب هستند. مشخصه های آنها با داده های استثنایی عملکرد خلاء است و به دلیل طراحی ناهموار آنها به خوبی به عنوان اجزای قابل اطمینان در سیستم های خلاء متوسط ​​و وکیوم زیاد سازگار هستند.

پمپ های وکیوم پخش روغن برای کاربردهای با خلاء زیاد:

با گوش دادن به نیازهای مشتری و بهبود مستمر عملکرد و قابلیت اطمینان طراحی های معیار ما ، به تولید کننده اصلی پمپ انتشار تبدیل شد. تجربه ما این امکان را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم طراحی هر عنصر پمپ را بهینه سازیم ، با ایجاد ویژگی های کلیدی از جمله سرعت پمپاژ بالا (65-28000 لیتر در ثانیه) ، توان عملیاتی بالا ، تحمل فشار زیاد ، فشار نهایی کم و قابلیت اطمینان طولانی مدت در شرایط مختلف. ما برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیستم ، لوازم جانبی گسترده ای از جمله بخاری های مقاوم ، سرپیچ ها ، درب های سرد و سوئیچ های محافظ حرارتی را ارائه می دهیم.

راه حل ایده آل برای تقاضای کاربردهای صنعتی:

پمپ ها برای انتقال حرارت مطلوب به روغن و در نتیجه سرعت گرم شدن سریعتر با کاهش قابل توجه در مصرف انرژی طراحی شده اند.

پایداری عملکرد این وکیوم پمپ :

  • سرعت پمپاژ بهینه 
  • توان عملیاتی بالا 
  • کاربردهای مهم پوشش 
  • متالورژی
  • عملیات حرارتی 
  • تحقیق 
  • توسعه

قابلیت اطمینان و افزایش بهره وری:

کنترل هوشمند دما و حسگرهای روی صفحه حداقل بار را با طول عمر بیشتر برای بخاری ها و روغن تضمین می کنند. اجزای ضد سایش و کارتریج های بخاری با تغییر آسان ، فواصل طولانی بین سرویس و نگهداری را تضمین می کنند.

کنترل کننده بهره وری انرژی:

کنترل کننده بهره وری انرژی سهولت استفاده و راحتی کار همراه با نظارت موثر با رابط USB و اترنت را امکان پذیر می کند. طراحی نوآورانه گرمایش ، زمان گرم شدن سریعتر را فراهم می کند و تا 30٪ صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند.


[/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *