[fsn_row][fsn_column width=”12″][fsn_text]

کمپرسور اسکرو بدون روغن :

خلوص هوا برای بسیاری از کاربردها در جایی که حتی کمترین قطره روغن می تواند باعث فساد محصول یا آسیب رساندن به تجهیزات شود بسیار مهم است.

بسته به کاربرد کمپرسور اسکرو ، یک فناوری هوای فشرده خاص ممکن است مزایایی نسبت به فناوری دیگر داشته باشد. گاردنر دنور قابلیت انعطاف پذیری چندین فن آوری مختلف کمپرسور بدون روغن را برای مطابقت با نیازهای شما فراهم می کند: پیچ دوار ، گریز از مرکز ، پیمایش و رفت و برگشت.

بر خلاف کمپرسورهای روغن کاری شده ، کمپرسورهای هوای بدون روغن در اتاق فشرده سازی روغن ندارند. کمپرسور هوای کم روغن فاقد روغن در کل سیستم هستند ، بنابراین خطر آلودگی روغن به هوا را از بین می برد. هر محصول کاملاً مهندسی شده منجر به هوای فشرده خالص و با کیفیت می شود.

انتخاب کمپرسور هوای بدون روغن به جای کمپرسور هوا با روغن :

کمپرسورهای هوای روانکاری روغن از روغن در مرحله فشرده سازی برای آب بندی ، روانکاری و خنک سازی استفاده می کنند. در حین کار ، روغن روانکاری می تواند به سیستم هوای فشرده منتقل شود.

بنابراین در هنگام طراحی سیستم برای دستیابی به سطوح خلوص مورد نیاز برنامه ، درک کامل از کیفیت هوای فشرده و استانداردهای آزمایش ضروری است. اینکه کدام استانداردها را باید اعمال کنید ، به آلاینده های خاصی که قصد دارید از بین ببرید و تجهیزات تصفیه ای که برای انجام این کار به آن اعتماد خواهید کرد ، بستگی دارد.

سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) این استانداردها را تعیین می کند و طبقات با کیفیت ISO هوا به شما کمک می کند تا تعیین کنید به کمپرسور بدون روغن احتیاج دارید یا خیر. اگر نیازهای شما در زمینه کیفیت هوا و حمل و نقل روغن ، فاقد روغن را القا کند ، سرمایه گذاری در یک کمپرسور هوا بدون روغن یا روغن ، کیفیت محصولی را که خواستار آن است و آرامش خاطر شما را به همراه دارد. هنگام ارزیابی کمپرسورهای هوای بدون روغن ، گزینه هایی مانند گزینه های یک مرحله ای ، دو مرحله ای ، تک مرحله ای با تزریق آب ، پیمایش و فناوری گریز از مرکز به شما ارائه می شود.

این فناوری ها در محدوده های خاص اسب بخار با هم همپوشانی دارند ، اما به طور معمول فقط دو تا سه برای یک اسب بخار یا اندازه جریان مشخص در دسترس خواهند بود. تعیین اندازه کمپرسور هوا بدون روغن در ابتدا به روند تصمیم گیری شما کمک می کند. مثل همیشه ، برای کمک در ارزیابی اینکه کمپرسور هوا بدون روغن یا بدون روغن برای برنامه خاص شما مناسب است ، به توزیع کننده مجاز گاردنر دنور خود مراجعه کنید.

چشم انداز کمپرسور اسکرو بدون روغن در حال تغییر است:

بیشتر تولیدکنندگان بزرگ جهانی اکنون با ارائه فناوری های سنتی و محصولات جدید که عملکرد بهتر و انبوهی از ویژگی ها و مزایای اصلی را نشان می دهند ، در این بخش قرار دارند. اگر بدنبال پس انداز هزینه و سودآوری بهتر هستید ، اکنون با توجه به فن آوری های جدید بدون روغن و محصولاتی که آنها را همراهی کرده اند ، احتمالاً بیشتر از گذشته به این اهداف خواهید رسید. گاردنر دنور به کیفیت و نوآوری متعهد است و ما در مورد خلوص هوا نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم.

این امر در توسعه خط تولید کمپرسور هوا بدون روغن PureAir ، به ویژه کمپرسور هوا بدون روغن ، Ultima و کمپرسور هوا بدون روغن ، Quantima مشهود است. کمپرسورهای هوای بدون روغن ما به شرکت های سراسر دنیا کمک می کنند تا اهداف و کیفیت خود را برآورده کنند و از آن فراتر روند.

برنامه های خاص بدون روغن شامل غذا و نوشیدنی ، دارویی ، الکترونیکی ، مراقبت های بهداشتی و تولید برق است که به چند مورد اشاره می شود. کمپرسورهای بدون روغن ما ساخته شده اند تا دوام داشته باشند ، دارای طراحی های قوی و ساخت ساده ، نگهداری آنها را آسان تر می کند. ما همچنین عملکرد متنوعی را ارائه داده ایم که شامل گزینه های مختلف کنترل است که شما را مسئول تأمین هوا می کند.

هزینه نگهداری کمتر کمپرسور اسکرو بدون روغن و صرفه جویی در مصرف انرژی:

یک کمپرسور بدون روغن واقعی روغن در محفظه فشرده سازی ندارد. این مورد نیاز به فیلتراسیون پایین دست و افت فشار را کاهش می دهد ، که مستقیماً به صرفه جویی در انرژی و هزینه کل مالکیت کمتر تبدیل می شود.

کمپرسور هوای بدون روغن نسخه نهایی آن:

نمونه ای از این کمپرسور ها کمپرسور بدون روغن اولتیما  محصول شرکت PureAir می باشد.

یک کمپرسور هوا بدون روغن و زمین شکن است. طراحی این محدوده کمپرسور از Gardner Denver با استفاده از پیچ های کم فشار و فشار بالا از پیچ های خشک است. هر airend به صورت جداگانه توسط یک موتور سنکرون با سرعت متغیر ، آهنربای دائمی هدایت می شود.

این در مقایسه با فن آوری سنتی بدون روغن ، دارای بازدهی استثنایی است. کمپرسور بدون روغن طراحی منحصر به فرد Ultima به ما این امکان را داده است که عملکرد و کارایی نهایی را با هم ترکیب کنیم. از آنجا که بالاترین هزینه در چرخه عمر هر کمپرسور ، انرژی لازم برای راه اندازی آن است ، طراحی منحصر به فرد Ultima به ما این امکان را داده است که عملکرد نهایی را با بازده نهایی ترکیب کنیم. علاوه بر این ، Ultima ردپایی 37٪ کوچکتر از یک کمپرسور هوای بدون روغن معمولی دو مرحله ای فراهم می کند. همچنین ، برای اطمینان از عملکرد مطلوب ، Ultima به صورت استاندارد با تجزیه و تحلیل داده از راه دور iConn ارائه می شود.

جهت مطالعه فن بلوئر ها کلیک کنید.

نکته قابل ذکر درباره اسکرو کمپرسور بدون روغن این است که در شرکت صنایع وکیوم پمپ آسیا تعمیرات تخصصی اسکرو کمپرسور بدون روغن انجام میگردد جهت کسب اطلاع از انجام تعمیرات بلوئرهوا با ما تماس بگیرید.

صنایع وکیوم پمپ آسیا

[/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *