[fsn_row][fsn_column width="12"][fsn_text]

وکیوم پمپ دیافراگمی(DIAPHRAGM VACUUM PUMPS)

پمپ خلاء dry خشک از نوع دیافراگم ، پمپ خلاء است که با استفاده از حرکت رفت و برگشت دیافراگم ، گاز را تخلیه می کند. با توسعه سریع اخیر صنعت تولید نیمه هادی و صنعت تجهیزات الکترونیکی ، تقاضا برای پمپ خلاء dry خشک از نوع دیافراگم نیز افزایش یافته است. همچنین پمپ خلاء خشک از نوع دیافراگم ، پمپ خلاء مکانیکی است که از روغن و مایع استفاده نمی کند. به خصوص ، به بخار روغن آلوده نیست. این پمپ برای کاربردهایی که به فضای تمیز نیاز دارند ایده آل است. قدرت: پمپ از روغن استفاده می کند ، که اجازه می دهد تا اگزوز تمیز شود. ضعف: پمپ نمی تواند خلاء high زیادی بدست آورد.

اصل عملیاتی:

پمپ های دیافراگم - که به آن پمپ های غشایی نیز گفته می شود - پمپ های جابجایی مثبتی هستند که در دامنه خلا خشن از 0،5 تا 1000 mbar استفاده می شوند. غشایی در حال حرکت به سمت بالا و پایین در بدن پمپ است که گاز فشرده و خسته کننده ای را از ورودی وارد می کند. سوپاپ های کنترل ورودی و اگزوز با اختلاف فشار فعال می شوند. پمپ های وکیوم دیافراگم جایگزینی اکولوژیکی برای پمپ های جت آب در استفاده آزمایشگاهی است. پمپ ها از فرآیند فشرده سازی خشک و جلوگیری از اتلاف ، آب یا روغن استفاده می کنند. با یک محفظه پمپ (فشار پمپ) فشارهای نهایی 50 mbar حاصل می شود. این فشار نهایی به دلیل باقی مانده بودن حجم بین سر پمپ و دیافراگم محدود است. دو سر پمپ به صورت سری می توانند به 3 mbar و سه سری حتی 0،5 mbar برسند. به منظور منطقی سازی تولید ، بسیاری از تولید کنندگان محفظه های پمپ و دیافراگم هایی با همان اندازه را به مقدار زیاد تولید می کنند. این به صورت سری برای فشار نهایی پایین یا به طور موازی برای سرعت بالاتر پمپاژ مونتاژ می شود. غشاهای تفلون در برابر حلال ها مقاوم هستند ، بنابراین در فرآیندهای شیمیایی مناسب هستند. سرعت پمپاژ از 0/1 تا 5 متر مکعب در ساعت در بازار موجود است. سرعت پمپاژ بالاتر توسط پمپ های پیمایشی پوشانده می شود. برخی از پمپ ها را می توان با موتورهای 24 ولت-DC کار کرد و آنها را قادر می سازد تا در ابزارهای موبایل گنجانده شوند. بعضی از آنها دارای موتور دور متغیر هستند تا در صورت عدم نیاز سرعت پمپاژ (و صدا) را کاهش دهند و فاصله سرویس را افزایش دهند. وکیوم پمپ دیافراگمی  

پمپ دیافراگم برای وکیوم dry خشک و تمیز:

عمر طولانی پمپ دیافراگم اما تنها یکی از مزایای آن است. پمپ ها کاملاً بدون روغن کار می کنند. از این طریق ، آنها برای انواع کارهایی که به خلاء پاک و خشک نیاز است ایده آل هستند. پمپاژ آلوده گازها در آزمایشگاه ها ، تجزیه و تحلیل ها و صنایع شیمیایی تنها یک زمینه کاربرد را نشان می دهد. این پمپ خلاuum همچنین برای تشخیص نشت یا تحقیق و توسعه استفاده می شود. در مکان های حساس ، پمپ دیافراگم نه تنها کار خود را با اطمینان انجام می دهد ، بلکه با حداقل لرزش و سر و صدا انجام می دهد. این پمپ وکیوم بعنوان یک پمپ پشتی برای توربوپمپ های Pfeiffer Vacuum بهترین گزینه است.

پمپ وکیوم در سراسر جهان قابل استفاده است:

طول عمر زیاد دیافراگم باعث جالب توجه شدن این پمپ خلا می شود. از دیگر مزایای آن می توان به فناوری بالغ ، ایجاد وکیوم بدون روغن و کاملاً خشک همراه با ایمنی عملکرد بالای پمپ وکیوم اشاره کرد. علاوه بر این ، تعمیر و نگهداری بدون عارضه پمپ دیافراگم است. دیافراگم و دریچه ها به راحتی قابل تعویض هستند - کار پیچیده ای لازم نیست. استفاده جهانی از پمپ ها از طریق موتورهای ولتاژ دوگانه یا درایو DC تضمین می شود.

لوازم جانبی جامع:

صنایع وکیوم پمپ آسیا علاوه بر این لوازم جانبی جامعی را برای پمپ های دیافراگم ارائه می دهد. زیرا سفارشات خاص نیاز به استفاده از قطعات یا اجزای اضافی دارد. سیم های برق ویژه نیز بهمراه اتصالات شیلنگ ، نازلهای گاز شستشو یا جعبه های رله متعلق به انتخاب هستند. ایجاد موفقیت آمیز وکیوم پمپ یک وظیفه طلبکارانه است. با  ، شما شریک ایده آل در کنار خود هستید.
  [/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *