فیلتر و سپراتور پمپ وکیوم

فیلتر و سپراتور پمپ وکیوم : تولید کنندگان از جداکننده فیلتر برای جدا کردن جامدات و مایعات از گاز طبیعی استفاده می کنند.

به طور خاص ، یک فیلتر جدا کننده ناخالصی هایی مانند مقیاس لوله ، آب ، سولفید آهن ، هیدروکربن های مایع ، روغن روان کمپرسور و محصولات گوگرد را از گاز طبیعی پاک می کند.

جداکننده فیلتر از یک ظرف جداکننده استاندارد در این تفاوت است که به جای استفاده از دستگاههای مکانیکی ، از عناصر فیلتر برای از بین بردن آلاینده ها استفاده می کند.

*) چرا از جداکننده فیلتر استفاده می شود؟

فیلتر و سپراتور پمپ وکیوم :ما آلودگی ها را از جریان جریان خارج می کنیم تا از نظر کیفیت و شرایط ایمنی تعیین شده توسط خریدار ، که قبل از فروش باید از بین بروند.

تولید کنندگان جداکننده های فیلتر را در جایی که آلاینده ها وجود دارد نصب می کنند و باید از بین بروند.
این ممکن است بعد از کمپرسورها یا قبل از واحدهای کم آبی یا محل تحویل باشد.
در میادین گاز خشک ، این ممکن است تنها تجهیزات مورد نیاز برای جداسازی باشد.

*) کجا از جداکننده فیلتر استفاده می شود؟

تولید کنندگان از جداکننده های فیلتر در باتری مخزن و همچنین ایستگاه های جمع آوری و پردازش گاز استفاده می کنند.

هر بخش از صنعت ما – بالادست ، میانه و پایین دست – از نوعی فیلتر جدا کننده استفاده می کند.

انواع فیلتر و سپراتور پمپ وکیوم:

جداکننده های افقی فیلتر برای تهویه مطبوع معمول هستند. آنها می توانند غلظت های بالاتر مایعات و جامدات را در مقایسه با مدل های عمودی کنترل کنند. جدا کننده های فیلتر عمودی برای مکان هایی که فضای زمین محدود است ایده آل هستند.

انواع فیلتر پمپ وکیوم:

درون قوطی جداکننده فیلتر ، عناصر فیلتر وجود دارد – جوراب های قابل تعویض یا فیلترهای جوش. جوراب قابل تعویض – در یک فیلتر جوراب قابل تعویض ، کل جریان گاز از طریق فیلتر جوراب عبور می کند ، مواد جامد و مایعات متراکم را به دام می اندازد.

فیلترهای ادغام – فیلترهای جمع کننده ذرات مایع را از جریان گاز جدا می کنند. همجوشی هنگامی اتفاق می افتد که ذرات مایع به دام افتاده یا با قطرات دیگر نزدیک ترکیب شده و یا توسط قطرات اضافی که می خواهند از فیلتر عبور کنند ، برخورد می کنند.
فیلترهای ادغام حاوی موادی هستند که بسیاری از عناصر را دفع می کنند.
تولیدکنندگان سطح الیافی فیلتر را با یک پلیمر کم مصرف مانند فلوروپلیمر یا سیلیکون می پوشانند. این باعث می شود که قطرات به فیلتر نچسبند و به ریزش مایعات کمک می کند.

شناورهای 1 و 2 مرحله ای:

جدا کننده های فیلتر بسته به نیاز فیلتراسیون یک یا دو مرحله دارند. این همان مفهومی نیست که وقتی در مورد یک کشتی 2 یا 3 فاز صحبت می کنیم. در اکثر شناورهای تولیدی ، تعداد کنترل کننده های سطح و شیرهای کنترل می تواند به تعیین فاز 2 یا 3 بودن مخزن کمک کند.

با این حال ، با جداکننده های فیلتر ، این می تواند گمراه کننده باشد زیرا می تواند یک یا دو اتاق جداگانه را در یک پوسته مخزن ترکیب کند. ما این مراحل را به جای مراحل می نامیم. در یک رگ 2 مرحله ای صفحه ای وجود دارد که دو مرحله را تقسیم می کند و اجازه می دهد جدا شدن 2 فاز در هر طرف رگ انجام شود.

در یک ظرف تک مرحله ای فقط یک نوع عنصر فیلتر وجود دارد. برخی از تولیدکنندگان این محصول را جداکننده فیلتر یک عنصر می نامند.

فیلتر جدا کننده فشار پایین و فشار بالا:

مخازن جداکننده فیلتر یا فشار بالا ، یعنی چیزی بیش از 500 PSI ، یا فشار کم ، که چیزی کمتر از 500 PSI است.

نوع کشتی به شرایط فرآیند و کاربرد بستگی دارد.

نکته) قابل ذکر درباره بلوئر و پمپ وکیوم این است که در شرکت صنایع وکیوم پمپ آسیا تعمیرات تخصصی بلوئر هوادهی و پمپ وکیوم انجام میگردد جهت کسب اطلاع از انجام تعمیرات بلوئر و پمپ وکیوم با ما تماس بگیرید.

صنایع وکیوم پمپ آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *