[fsn_row][fsn_column width="12"][fsn_text]

ساید چنل بلوئر(side channel blower)

ساید چنل بلوئر یک دمنده کانال جانبی با چرخاندن یک فن با بسیاری از پره ها از طریق یک خانه پمپ باریک و نزدیک با سرعت زیاد هوا یا گاز را حمل می کند. فشار کانال با جریان آشفته کانال شعاعی شدت می یابد. با استفاده از این روش ، دمنده کانال جانبی قادر است فشار دیفرانسیل زیادی بین ورودی و خروجی ایجاد کند. با افزایش فشار داخلی ، بسته به مقاومت سیستم ، بار درایو افزایش می یابد. با این اصل ، دمنده کانال جانبی در یک محدوده ظرفیت بزرگ با اختلاف فشار تا 700 mbar یا 70 kPa قابل استفاده است. درایو معمولاً یک موتور قفس سنجابی ناهمزمان است. این موتور با اجزای مختلف دیگر دمنده کانال جانبی مونتاژ می شود. سپر موتور در قسمت انتهایی درایو یک قسمت ترکیبی با نیمه پمپ خانه است. همچنین مدل هایی با کوپلینگ یا درایو کمربند V وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ، لطفاً به صفحه محصول مربوط به دمنده های کانال جانبی درایو از راه دور مراجعه کنید.

ساید چنل بلوئر یا دمنده های کانال جانبی معمولی چگونه هستند:

با افزایش فشار جریان ساید چنل بلوئر کاهش می یابد. قدرت مورد نیاز در شافت و دمای تخلیه همزمان افزایش می یابد. از این رو ، حداکثر عملکرد دمنده کانال جانبی به دلیل قدرت موتور و حداکثر دمای قابل قبول تخلیه محدود می شود. معمولاً سازنده بار نامی موتور ، حداکثر فشار و دمای محیط قابل قبول را مشخص می کند. این امکان را فراهم می کند تا منطقه عملیاتی قابل قبول با فرکانس تعیین شده در صفحه داده دمنده کانال جانبی قرار گیرد.

عملکرد کنترل سرعت با ساید چنل بلوئر :

با کنترل سرعت می توان مصرف انرژی را بهینه و منطقه عملیاتی را به میزان قابل توجهی گسترش داد. در بسیاری از برنامه ها ، یک فشار تنظیم شده در یک ظرفیت یا جریان متغیر واجد شرایط است. با تنظیم فشار ساده ، می توان ظرفیت را با توجه به نیاز تنظیم کرد. یک عملکرد PID در بسیاری از درایوهای فرکانس ادغام شده است.
دمنده های کانال کناری مستقیم با موتور قفس سنجابی ناهمزمان RPM با یک درایو فرکانس کنترل می شوند ، که مبدل فرکانس نیز نامیده می شود. این امر باعث می شود که هم فرکانس و هم ولتاژ توسط ورودی دستی ، سیستم کنترل کننده یا گذرگاه ارتباطی کنترل شود.
همچنین می توان با درایو فرکانس قسمت زیادی از حفاظت موتور را از بین برد. درایو فرکانس با مسکن IP55 یا IP66 نیازی به محصور کردن ندارد. بدون محصور کردن تعداد اجزای سیستم به حداقل محدود می شود ، نصب ساده شده و از مشکلات خنک سازی جلوگیری می شود. برای اطلاعات بیشتر از تیم فروش ما بخواهید.
منطقه کار یک درایو فرکانس از طریق محدودیت های دمنده کانال جانبی تنظیم می شود. برای اطمینان از عملکرد مناسب تحت هر شرایطی ، مهم است که تمام مشخصات فرکانس بر اساس نقاط کار تثبیت شده باشد. گرمایش ناشی از فشرده سازی به طور قابل توجهی بر عملکرد دمنده کانال جانبی تأثیر می گذارد.
در محدوده ویژگی های فرکانس تثبیت شده ، عملکردی ثابت و پایدار خواهید داشت که از تشدید (افزایش و توقف) جلوگیری می کند. مستندات گسترده Dutair حاوی مشخصات فرکانس جریان ، دما و توان بر اساس نقاط کار تثبیت شده است. مشخصات جریان با دقت بالا در Nm3 / h بیان می شود.
این امکان را برای شما فراهم می کند تا با کنترل سرعت از عملکرد اطمینان داشته باشید. می توانید برگه های داده Dutair را در صفحات محصول "Dutair Side Channel Blowers" ، "ATEX Blowers" و "Remote Drive Side Channel Blowers" پیدا کنید.

سیستم های هوایی الکترونیک (Blowers Side Channel):

دمنده های کانال جانبی ، معروف به پمپ های وکیوم یا کمپرسورهای خلاء ، می توانند فشارهای قابل توجهی بالاتر از فن های صنعتی ایجاد کنند. با این حال ، یک دمنده کانال جانبی جریان هوای کمتری را نسبت به فن های گریز از مرکز تولید می کند. اصل کارکرد پمپ های وکیوم فناوری خاص خود را دارد: هوا از طریق یک پروانه پره دوار سریع مکش می شود. پس از این ، هوای دمنده کانال جانبی توسط نیروی گریز از مرکز تحت فشار قرار گرفته و به بیرون فشرده می شود. از کانال کناری به قسمت داخلی دمنده وکیوم جریان می یابد و دوباره بین دو تیغه دیگر فشرده می شود. فشرده سازی دوم پمپ ها را قادر می سازد تا فشارهای دیفرانسیل به طور قابل توجهی بالاتر ایجاد کنند.

اصول کاربردی (Blowers Side Channel):

  • هوادهی مایعات
  • دمیدن خشک
  • جاروبرقی
  • مکش نقطه ای
  • آب بندی هوا
  • دمیدن مواد
  • هوادهی فرآیندهای بیولوژیکی
  صنایع وکیوم پمپ آسیا      
[/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *