[fsn_row][fsn_column width="12"][fsn_text]

کمپرسورهای رینگ مایع(Liquid Ring Compressors)

عملکرد این سیستم بدین نحو می باشد که با استفاده از مایع سرویس کمکی (معمولاً آب) که در کمپرسور تغذیه می شود ، انجام می شود که متناوباً پر می شود و پره های پروانه را ترک می کند. در دیواره های صفحات جانبی روزنه هایی قرار دارد که با پره های پروانه متصل می شوند ، از یک طرف پر می شوند و با پره هایی که از طرف دیگر خسته می شوند. به این ترتیب ، در حالی که از یک روزنه هوا (یا گاز) به طور مداوم مکش می شود ، از دیگری تخلیه می شود. بنابراین هوا (یا گاز) مکش فشرده می شود ، و دارای حمل و نقل منظم و مداوم هوا (یا گاز) است. حداکثر میزان فشرده سازی رسیده ، به انرژی حاصل شده توسط مایع در حرکت ، از طبیعت او و سرعت پروانه بستگی دارد. همچنین میتوان بیان نمود: کمپرسورهای حلقه مایع بیشترین بازه عملکرد را در سراسر جهان دارند. کمپرسورهای ما روی فشار تخلیه حداکثر 200 PSIG (15 بار در آب) با ظرفیت مکش 8،800 CFM (1500 m³ / h) یا 9400 CFM (16،000 m³ / h) کار می کنند. بنابراین ، فشرده سازی گاز به 30 PSIG (2 بار بدون بار) بسته به دستگاه و کاربرد آن بستگی دارد.  

مزایای کمپرسورهای رینگ مایع:

کمپرسورهای حلقه مایع به حداقل مراقبت و نگهداری کم نیاز دارند. کمپرسورهای ما با استفاده از ظرفیت های بالاتر و انرژی کمتر ، توان و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و ویژگی ها و مزایای زیر را ارائه می دهند:
توانایی کنترل حمل و نقل و در نتیجه کمترین مشکلات فرآیند و افزایش زمان کار.
برای کاربردهای شدید در نظر گرفته شده است طول عمر طولانی 40+ سال ارائه بالاترین قابلیت اطمینان بدون روغن کاری داخلی مورد نیاز است ، که به معنای نگهداری و خرابی کمتر است عدم تماس فلز با فلز و عملکرد ثابت بدون سایش جریان خنک ، کمترین افزایش دما بین ورودی و تخلیه که برای گازهای انفجاری و برنامه های بازیافت بخار ایده آل است فقط یک قسمت متحرک برای کار ساده و قابل اعتماد می باشد.

*) کمپرسورهای رینگ مایع کم فشار (Low):

کمپرسورهای رینگ مایع کم فشار  عملکرد قابل اعتماد و اثبات شده ای را برای تصفیه فاضلاب ، فشرده سازی گاز هضم ، هوادهی و بسیاری از کاربردها و صنایع دیگر ارائه می دهند. با فشار تخلیه حداکثر 30 PSIG (2 بار بدون بار) ، Nash کمپرسورهای کارآمد و کم فشار را فراهم می کند که نیاز به نگهداری کم دارند. در صورت عدم سازگاری آب با گاز فرآیند ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.

*) کمپرسورهای رینگ مایع فشار متوسط (Medium):

کمپرسورهای رینگ مایع فشارمتوسط ​​عملکرد قابل اطمینان و اثبات شده ای را برای برنامه های کاربردی فرآیند از جمله بازیابی و فشرده سازی هیدروکربن ها و فشرده سازی هیدروژن ، کلر و سایر گازهای فرآیندی ارائه می دهند.
با فشار تخلیه حداکثر 75 PSIG (6 بار بدون بار) ، Nash کمپرسورهای فشار متوسط ​​و کارآمد با نیازهای نگهداری پایین را ارائه می دهد. در صورت عدم سازگاری آب با گاز فرآیند ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.

*) کمپرسورهای رینگ مایع فشار بالا (High):

کمپرسورهای رینگ مایع فشار بالا عملکرد قابل اعتماد و اثبات شده ای را برای گازهای سمی ، انفجاری و خورنده در برنامه های نفت و گاز ، پتروشیمی و شیمیایی از جمله بازیابی گازهای مشعل و بازیابی مونومر وینیل کلرید (VCM) ارائه می دهند. Nash با فشار تخلیه بیش از 75 PSIG (6 بار ممنوعیت ورود به سیستم) ، کمپرسورهای فشار قوی و قدرتمند با نیازهای نگهداری کم را ارائه می دهد. در صورت عدم سازگاری آب با گاز فرآیند ، می توان از مایعات مهر و موم جایگزین استفاده کرد.

کاربرد کمپرسورهای رینگ مایع:

کمپرسورهای رینگ مایع برای فرآیندهای سخت و طاقت فرسا یا هر نوع گاز مرطوب ، خورنده ، کثیف یا منفجره طراحی شده اند:
  • بازیابی گاز شعله ور
  • فشرده سازی گاز شعله ور
  • بازیابی مونومر وینیل کلراید
  • (VCM)
  • بازیابی گاز منفذ
  • بازیابی بخار
  • فشرده سازی هیدروژن
  • فشرده سازی اکسیژن / ازن
  • فشرده سازی متان تصفیه فاضلاب
  • فشرده سازی دی اکسید کربن
  • فشرده سازی گاز هدر رفته ، نیروگاه ها
* کمپرسورهای رینگ مایع در متنوع ترین فرآیندهای صنعتی مانند: فشرده سازی هوا یا گازها به طور کلی ، مخازن هوادهی تخمیر یا تخمیرها ، مخازن همزن مایعات به طور کلی ، تغذیه هوا (یا گاز) مشعل ها استفاده می شود. کمپرسورها برای صنایع شیمیایی ، غذایی یا سایر صنایع مشخص شده اند.

جنس به کار رفته کمپرسورهای رینگ مایع (Materials):

  • صفحات انتهایی پورت شده: ساخته شده از چدن ؛
  • هوزینگ اصلی: ساخته شده در فولاد کربنی ؛
  • پروانه: در چدن گره دار تولید می شود.
  • شفت: ساخته شده در آلیاژهای فولاد کروم ؛
  • کمپرسورها ممکن است در فولاد ضد زنگ AISI 304 یا 316 (ASTM A744 Gr.CF8 یا CF8M) یا آلیاژهای مخصوص ساخته شوند ، مشروط به مشاوره آینده.

داخل کمپرسورهای رینگ مایع:

کمپرسور فقط با یک قسمت متحرک ساده است که یک روتور ناهموار و متعادل است و نیازی به روغن کاری داخلی ندارد. یک حلقه چرخان کمپرسور مایع همان کاری را دارد که پره های کشویی یا پیستون ها در کمپرسورهای دیگر انجام می دهند. کمپرسور مایع در مدل زیر توسط منطقه دارای الگوی شبکه نشان داده شده است. تیغه های روتور منحنی ، که در قسمت نشان داده شده است ، قدرت را برای چرخش مایع منتقل می کنند. حلقه مایع داخل بدنه گرد را دنبال می کند. هر دور ، هر محفظه روتور با مایع پر می شود ، سپس تا حدی تخلیه می شود. در حالی که محفظه ای از درگاه ورودی عبور می کند ، مایع در حال خارج شدن است. هوا یا گاز به داخل محفظه کشیده می شود. هنگامی که محفظه ای به درگاه تخلیه می رسد ، هوای فشرده یا گاز به سمت تخلیه کمپرسور فرار می کند.

صنایع وکیم پمپ آسیا

[/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]