[fsn_row][fsn_column width="12"][fsn_text]

وکیوم پمپ توربو(Turbo Vacuum Pumps)

پمپ های وکیوم توربو برای کاربردهای صنعتی با خلاء high بالا تولید شده اند. پمپ های وکیومTur توربو برای کاربردهای با خلاءhigh بالا تا 1 · 10-10 hPa (mbar) و سرعت پمپاژ بالا یا توان خروجی گاز طراحی شده اند. گازها بدون استفاده از هرگونه مایعات عملیاتی منتقل می شوند.

هدف مندی:

سرعت بالای پمپاژ پمپ های وکیومvac توربو در اثر بارهای زیاد یا شکست ناخواسته گاز به خطر نمی افتد. طراحی ابتکاری بلبرینگ سرامیکی کاملا عاری از روغن و سایر آلاینده های احتمالی است. این پمپ های وکیوم ممکن است در هر مکان نصب کار کنند. طراحی روتور جمع و جور در کلاس خود بی نظیر است و بالاترین توان عملیاتی را با کمترین ابعاد ممکن ترکیب می کند. از نظر عملیاتی قابل اطمینان و ایمن است واحد درایو و کنترل کاملاً در محفظه پمپ ادغام شده است و به صورت استاندارد از مهر و موم های گاز اتصال شستشو برخوردار است.

پمپ وکیوم توربو (Turbo Molecular) چیست؟

پمپ مولکولی توربو یک پمپ مولکولی است که از یک روتور (تیغه روتور) با تیغه های توربین شکل و یک استاتور (تیغه ثابت) تشکیل شده است. عملکرد آن بهتر شده است و این پمپ در سالهای اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است.

از فن آوری پمپ Turbo Molecular برای موارد زیر استفاده می شود:

  • تجهیزات ساخت نیمه صنعتی 
  • تجهیزات رسوب ، تجهیزات پاشش 
  • تجهیزات تجزیه و تحلیل 
  • شتاب دهنده تجهیزات اچ 
  • تجهیزات تولید FPD.

*ویژگی های وکیوم پمپ توربو مولکولی (Turbo)

چرخش با سرعت بالا ، که در جو امکان پذیر نیست ، در خلا in امکان پذیر است. پمپ مولکولی توربو از تیغه های چرخان تشکیل شده است که با سرعت زیاد و تیغه های ثابت می چرخند. از آنجایی که پره های روتور ده ها هزار بار در ثانیه می چرخند ، به دلیل بار (مقاومت) وارد شده بر روی هوا ، تیغه ها آسیب می بینند. بنابراین ، پمپ مولکولی توربو باید در درجاتی از خلا استفاده شود. پمپ های جلو مانند پمپ های خشک یا پمپ های دوار مورد نیاز است. قدرت: سرعت پمپاژ مداوم و پمپاژ گاز مداوم در منطقه جریان مولکولی. بدون نیاز به تعمیر و نگهداری مانند کار بازسازی. گاز قابل اشتعال و خورنده می تواند تمام شود.

*مکانیسم وکیوم پمپ توربو مولکولی (Turbo)

تیغه هایی که با سرعت بالا می چرخند و از بین می روند ، دور می شوند. پمپ مولکولی توربو دارای تیغه های چرخان و پره های ثابت است که به طور متناوب مرتب شده اند. وقتی مولکولهای گاز وارد درگاه ورودی می شوند ، توسط تیغه های چرخان که با سرعت زیاد می چرخند ، حرکت به آنها داده می شود و به مرحله پایین فرستاده می شوند. مولکول های گاز طی چندین مرحله فشرده سازی فشرده شده و به درگاه اگزوز ارسال می شوند.
صنایع وکیوم پمپ آسیا با ما همراه باشید.
  [/fsn_text][/fsn_column][/fsn_row]